علمی و فناوری

Jedi: Fallen Order Review: بازی Star Wars که به دنبال آن هستید

همیشه قبل از ورود من خیلی دنیاست. این بخش مورد علاقه من در Jedi: Fallen Order است ، آرامش قبل از طوفان-این-من است. دو Stormtroopers ، که نور خورشید می درخشد از زره های سفید بکر خود ، که در برابر سبز بی نهایت Kashyyk پوشیده شده اند ، ایستاده اند و صحبت می کنند. بعضی اوقات مربوط به جانوران محلی است. زمان های دیگر ، این جنگ مداوم است. [اغلب در مورد من است.]

سپس من مانند خود شیطان ظاهر می شوم ، گردابی از نور از سایه ها ظاهر می شود. پچ پچ باعث می شود زنگ هشدار ، دستورات بیهوده و فریادهای "او اینجا باشد!" من غیرقابل توقف هستم ، پیچ های بلستر را از بین می برم و یک ، دو ، سه Stormtroopers را قطع می کنم ، سپس تقویت کننده ها را از یک صخره در نزدیکی دور می زنم.

، و همه دوباره ساکت هستند.

مدتها پیش

رأیوین سرانجام این کار را کرد. شش سال طول کشید ، دو بازی ناموفق Battlefront ، و چندین مورد انصراف از برجسته ، اما Jedi: Fallen Order در قراردادهای EA Star Wars خوب عمل کرد. این بازی Star Wars است که من به دنبال آن بودم.

 Jedi: Fallen Order IDG / هایدن دینگمن

هیچ کس از این واقعیت از من غافلگیر نیست. نسخه ی نمایشی Jedi: Fallen Order که در ژوئن گذشته در E3 دیدم در ژوئن گذشته بسیار دور از الهام بخش بود ، چیزی شبیه به چیزی بیش از یک کلون که یک دهه بعد از آن ساخته نشده بود. آیا این وحشتناک بود؟ خیر ، به ویژه با توجه به سابقه آهنگ EA. من [ هیجان زده نیستم.

اگر آنها فقط به من می گفتند ، این ساختار از راه اندازی مجدد Tomb Raider 2013 دارد. و گوش دهید ، معمولاً توصیف یک بازی از نظر دیگران امری است. من سعی می کنم تا وقتی که می توانم از آن جلوگیری کنم. Jedi: Fallen Order واقعاً مبلغ نیمی از قطعات است ، هر چند action عمل Uncharted ، طراحی سطح دروازه ای Tomb Raider ، سیم پیچ مسیرها و مبارزات [روحهایتاریک یا [تاریک] یا Sekiro .

Fallen Order تأثیرات آن را مبدل نمی کند و چه کسی اهمیت می دهد؟ این یک کار جهنمی است که این قسمت های متفاوت را با هم ترکیب می کند.

برای من ، قلاب به پایان رسید که اکتشافی بود. چهار سیاره اصلی در Jedi: Fallen Order وجود دارد: بوگانو ، کاشایک ، داتومیر و زفو. و در حالی که داستان خیلی خطی تر از آن است که اجازه دهد ، سیارات چیز دیگری هستند. آنها با اسرار پنهان شده اند – کلکسیون پنهان ، کلید های میانبر ، بیت های عاشقانه. جوایز برای کسانی که آنها را جستجو می کنند ، از جمله لباس های جدید شخصیت اصلی کال Kestis و طرح های رنگی برای sidekick droid BD-1.

 Jedi: Fallen Order IDG / Hayden Dingman

بازگشت در سال 2013 100 درصد اسرار در Tomb Raider . من با Jedi: Fallen Order به خوبی در راه هستم. یک چیز اعتیاد آور در مورد "حل" یک محیط ، نگاه کردن به نقشه دقیقاً مثل Metroid و توجه به دری که هنوز طی نکرده اید ، مسیری غیر قابل توصیف است.

اینگونه نیست که وجود ندارد. اشتباه می کنید Fallen Order از هر سیستم مسافرتی سریع خودداری می کند ، یک تازگی در این روز و سن و یک موردی که من از آن قدردانی کردم ، تا این که من به پایان بازی رسیدم. فقط در بعضی از سیارات میانبرهای کافی وجود ندارد تا 10 تا 15 دقیقه از گذر از مکان هایی را که قبلاً بوده اید بگذرانید. این قدم زدن حتی در حالی که فقط داستان را در آن جا دارید متوقف می شود ، با این که Dathomir شما را ملزم به اجرای همان بخش مقدماتی حداقل سه بار قبل از پایان با چند تغییر اساسی می کند.

Jedi: Fallen Order همچنین به طرز عجیبی وسواس آن بخش هایی را که گهگاه در Tomb Raider و Uncharted مشاهده می کنید ، کرده است. می دانید ، آنهایی که یک سکوی راه را به دست می دهد و ناگهان در حال کوهنوردی در کنار کوه یا هر چیز دیگری هستید. آنها در همه جا هستند Fallen Order ، و مانند اسلایدهای بدنام "کوه خنک ، خنک" در Mario 64 اسلاید می کنند ، و به دور چرخش ها تکیه می کنند. حتی در چارچوب معمول عرف غیر مترتقب -استایل کارتونی و احمقانه احساس می کند.

 Jedi: Fallen Order IDG / هایدن دینگمن

اما آن جنبه ها ، من واقعاً عاشق کشف تک تک سیاره جدید اثبات فوق العاده رضایت بخش ، بخش هایی از نقشه که به آرامی پرده برداری می کردند ، به مدت نیم ساعت در یک محیط می گذرند تا فقط طرف دیگر را بیرون بیاندازند و فکر کنند "اوه مرتب ، این درهای قفل شده ای بود که من قبلاً دیدم!" واکنش مشابه [ Darksiders III سال گذشته ، اما Fallen Order نسخه ای روان تر از این ایده ها با دلایل بهتر برای انحراف از مسیر اصلی است.

مبارزه با من کمتر مورد علاقه قرار می گیرم. با ، اگر چه من فکر می کنم Jedi: Fallen Order در مسیر صحیح است. این بسیار شبیه به Sekiro است در آن پارس کردن بهترین راه برای رها کردن حریف خود از توازن است ، در پی شکسته شدن حملات هنگامی که گارد آنها خراب است. Fallen Order به همان اندازه یک بازی از نرم افزار احساس پاک و دقیق نمی کند. این یک مقایسه ناعادلانه است ، اما یک Respawn با طراحی دعوت های خود از این طریق دعوت شده است.

برخی از دوئل های بعدی رئیس این احساس را نسبت به فولاد (یا لیزر ضد لیزر) ضبط می کنند و با باز کردن قفل ، مبارزات باز می شود. قدرت بیشتر. من واقعاً از استفاده از Force Pull در اواخر بازی برای نگه داشتن یک ناتوان دشمن در هوا لذت بردم و سپس آنها را قطعه قطعه کردم. قطع شدن از طریق Stormtroopers نیز بسیار هیجان انگیز است ، و باعث می شود چراغ های لامپ مناسب کشنده به نظر برسند. اما هیچگاه کاملاً به ارتفاعات مناسب Souls نمی رسد ، و در بیشتر بازی های جنگی مانند یک کاوشگر در مقایسه با کاوش در محیط زیست ، یک اتفاق پس از احساس احساس می کند.

 Jedi: Fallen Order IDG / هایدن دینگمن

آیا می خواهم ببینم Respawn دوباره امتحان کند؟ کاملا. این بهترین جنگنده چراغ بندر است که از سال Force Unleashes یا شاید تاکنون احساس شده است. آن را محکم کنید ، دشمنان بیشتری و نبردهای در مقیاس بزرگتر اضافه کنید ، و [FallenOrder2 می تواند درخشان باشد.

اوه ، و من باید بگویم: من عاشق طراحی چراغ شوم بودم. بسیاری از کلکسیون ها در Jedi: Fallen Order حفره ها ، فرستنده ها و آلیاژهای فلزی هستند ، بنابراین می توانید اسلحه خود را بسازید. من فکر می کنم که بخش مهمی از تخیل جدی ، و Fallen Order آن را میخکوب کرد.

در یک کهکشان دور ، خیلی دور

من هرگز انتظار نداشتم عاشق یک خوانده شوم ، اما در اینجا ما هستیم.

داستان سقوط احتمالاً جنبه ای است که من حداقل به آن اهمیت می دهم ، تا حدودی زیرا من خیلی طرفدار جنگ ستارگان این روزها نیستم ، و در بخشی به دلیل اوه … خوب ، شما تقریبا از ابتدا می دانید که سهام چیست. دیزنی هنگامی که سریال را از جورج لوکاس گرفت ، کانون تمدید شده Star Wars را پاک کرد ، اما دوباره در حال پر کردن دوباره است. یک کهکشان کامل ، هزاران سال است که دلهره بالایی برای من دارد ، و ما نمی توانیم بازپس گیری سالهای 40 ساله تحت پوشش فیلم ها را متوقف کنیم.

 Jedi: Fallen Order IDG / Hayden Dingman

Jedi: Fallen Order بین Revenge of the Sith و A Hope New در دوره بعد از پاکسازی جدی اتفاق می افتد. تا کنون این گروه بی کفایت ، ظاهراً Clone Troopers از یک آموزش جوان جدی در خلال پاکسازی ، یک کال کالتیس خاص ، غافل شده بود که به عنوان اسکرپ در سیاره براکا مخفی می شد. پنج یا شش سال سریع به جلو ، Kestis مجبور به فرار است ، با خدمه ای که به دنبال احیای دستور Jedi است ، می افتد و به یک شکارچی کهکشانی می پردازد تا دقیقاً همین کار را انجام دهد. می دانید که چگونه پنج فیلم بعدی (و به زودی شش!) پخش می شوند. [توجه:فیلمهایاصلیبامندرمورد Rogue One صحبت نکنید.]

این سرزمین امن است. قلمرو آشنا. و Respawn با ایجاد Kestis به آسانی کمترین شخصیت جالب در بازی خود ، هیچ نظم و افتخاری را نداد Fallen Order . منظورم این نیست که او به طور کلی "عمومی" باشد ، اگرچه او واقعاً چنین است. نه ، بدتر این که عملکرد صوتی Kestis حتی در بهترین زمانها چوبی است. او در مورد جنگ و گم شدن جدی صحبت می کند مانند اینکه او مواد جعبه غلات را در حال خواندن می کند.

Jedi: Fallen Order بر شخصیت پیش فرض خود غلبه می کند و ضرب و شتم داستان ضعیف دارد. این باعث شد که من برای اولین بار در مدتی طولانی به چیزهای جنگ ستارگان اهمیت بدهم ، عمدتا به قدرت بازیگران حامی آن. Cere (با بازی دبرا ویلسون) یک نکته برجسته به عنوان مربی تا حدودی تمایلی Kestis نیست. Greez و Prauf ، پدران Surrogate Kestis نیز عالی هستند. Fallen Order آنچه را که باید همه باید بدانیم نشان می دهد ، این بدان معنی است که مهم نیست که شما یک داستان آشنا را بگویید تا زمانی که شخصیت ها به اندازه کافی جالب باشند تا به آن عطر و طعم دهند.

 جدی: سفارش سقوط IDG / هایدن دینگمن

و سپس BD-1 وجود دارد. من با موفقیت از تلاش BB-8 اجتناب کردم ، آخرین تلاش دیزنی برای ساخت یک خوانده "زیبا" (و مهمتر از همه ، کالا-دوستانه). هجده ساعت با Jedi: Fallen Order باعث شد که من BD-1 خود را بخواهم. او روی پشت شما سوار می شود! شما می توانید به او یک رنگ رنگ صورتی و سیاه رنگ موج دار بدهید. [او] هکرهای دشمن را برای شما هک می کند!

با توجه به اینکه Fallen Order canon است ، من دوست دارم که Greez یا Cere را در سال 19459003 ببینید] جنگ های ستاره مناسب است. اما BD-1؟ من خواستار او به ایفای نقش می پردازم.

شوخی کردن به کنار ، جنگ ستارگان در کاوش موضوعاتی مانند خانواده یافت شده ، ایمان به دوستانتان و سایر موارد جهانی در بهترین حالت است. Fallen Order به نظر می رسد مانند فیلم ها ، حتی نمایش هایی مانند آنچه شما تصور می کنید ، اما پیروزی واقعی آن در نمایش عمیق درک آنچه که جنگ ستارگان را دوست دارد مانند هر مدرن است. فیلم های روزانه این بهترین داستان Star Wars نیست ، و اصیل ترین نیست — و خواهش می کنم ، لطفا اجازه دهید از این دوره زمانی پر از مربا دور شویم و جمهوری قدیمی یا چیز دیگری را دوباره کشف کنیم.

Bottom line

Jedi: Fallen Order نوعی بازی است که امروزه ، بویژه توسط EA ، در اکثر اوقات ساخته نمی شود. من امیدوارم که تغییر کند ، زیرا این طراوت است. شخصیت محور ، مختصر ، با توالی عمل جامد و تمرکز بر نحوه جریان سطح. هر آنچه را که می خواهم ، و بخش زیادی از آن مغایر با دوران کنونی پخش جهانی و تحول بازی های خدمات زنده است.

آیا این امر من را مغرضانه می کند؟ حدس می زنم – اما فقط تا آنجا که دوست دارم یک بازی با یک داستان مناسب برای گفتن داشته باشم. همانطور که گفتم ، من [جنگهایستارهای را آنقدر دوست ندارم ، و با این حال من را نوشیدم Jedi: Fallen Order مثل آخرین قطره های آب روی تاتوئین. من یک دوجین بیشتر می برم ، و امیدوارم [Fallen Order] موفقیت کافی را برای اثبات ارزش آن در EA اثبات کند.

جهنم ، شاید روزی BioWare برای ساخت شوالیه های جمهوری قدیمی III . این چیزی نخواهد بود؟

توجه: وقتی بعد از کلیک کردن روی لینک ها در مقالات ما ، چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کوچکی کسب کنیم. برای اطلاعات بیشتر [پیوندهایوابستهوابسته ما را بخوانید.

Source link

همچنین بخوانید:  آمازون قیمت جدیدترین کانکشن و شارژر USB-C را کاهش داده است تا قیمت تمام شده آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image