علمی و فناوری

پاس های نبرد باعث می شود کمتر بازی کنم ، نه بیشتر

روزی جعبه های غارتگری داشتیم و همه از آنها متنفر بودند ، خودم نیز آن را شامل می شد. بیشتر به عنوان یک مزاحم خطرناک برای ادغام قمار و بازیها ، از یاد می رود ، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها نیز کار کردند – حداقل برای مدتی. این بود که چرا آنها بسیار ناامید کننده بودند. تعقیب پوست در Overwatch یا حک شده در Destiny 2 ، این غذای آشغال بود که من (و بسیاری دیگر) نمی توانستم جلوی خوردن را بگیرم. سپس جعبه های غارت شده از تنظیم مقررات ، و یا حتی تهدید مقررات و رونق بخشیدن به آن جلوگیری کردند. جعبه های غارت شده بیشتر نیست.

اگرچه یک شکل از درآمدزایی را با تابو کشیده شده ، توسعه دهندگان به سرعت به دیگری روی آوردند. مدل پس از Fortnite edhell ​​، وام گرفتن نام از Fortnite در بسیاری موارد – ما Battle Passes را بدست آوردیم. یک استراتژی جدید برای یک دوره جدید ، Battle Passes برای بازی ها به صورت سرویس ساخته شده است. آنها قرار است افراد را برای ماهها یا حتی سال ها به عقب برگردانند تا چیزهای جدید را ببینند.

اما فکر می کنم من در نتیجه بازی های کمتری را انجام می دهم ، و فکر نمی کنم که باشم. [تنهایی در مرحله].

مراحل Penrose

اول ، بگذارید بگویم: مخاطبی وجود دارد که Battle Pass برای آن کار می کند. جهنم ، در حال رشد من از ایده نبرد گذرگاه هیجان زده می شوم. من [W] Warcraft III را خاموش بازی کردم و به مدت سه سال ادامه دادم ، هر زمان که کریسمس و تولد خشک می شد به آن برمی گشتم. پس از آن ، Halo 2 بود. اینها بازیهای من برای همیشه بودند ، بازیهایی که بی نهایت قابل پخش بودند.

 Halo: Reach (PC) IDG / هایدن دینگمن

برخی از مردم هنوز هم بازی هایی را از این طریق انجام می دهند ، و بعضی ها عاشق نبرد می شوند. این سیزیفوس گیم شده است ، یک نشانگر پیشرفت "فصلی" است که هر سه یا چهار ماه دوباره تنظیم می شود. شما وقت خود را قرار می دهید ، به همان اندازه که می توانید رتبه بندی می کنید ، و بعد از آنکه ژوئن وقتی که از قفل قفل کار نمی کنید ، صعود می کند. سپس به جستجوی بالا می پردازید ، و یک صخره براق جدید برای صعود وجود دارد.

معمولاً در 100 سطح با 100 پاداش piecemeal تقسیم می شود ، Battle Passes یک تعهد یادبود برای تکمیل است. بسته به مهارت شما ، بیشتر از 100 تا 200 ساعت تخمین می زنم. اگر می خواهید مردم بازی شما را انجام دهند ، Battle Passes (حداقل در تئوری) یک قلاب عالی است. آنها دلیلی برای بازگشت به بازیکنان می دهند تا سطح آنها را جدی بگیرند ، تا بازی بیشتری انجام دهند.

همچنین بخوانید:  تاثیر دکل‌های مخابراتی و امواج موبایل بر بدن انسان

اما برای من ، آنها دلیلی برای متوقف کردن بازی به طور کامل شده اند.

من به اعتقاد من انتخاب را فاسد کردم. من می توانستم Halo: Reach را پخش کنید یا Apex Legends یا Call of Duty: Modern Warfare . هر دوازده بازی چند نفره این چند سال گذشته منتشر شد.

هر چند که این مدت طولانی اتفاق افتاده است. من این کار را برای قسمت های بهتر یک دهه انجام داده ام و قبل از آن معمولاً بازی های بیشتری را از آنچه ممکن است بازی کنم قرض می گیرم. و در گذشته من از بازی به بازی پرش کردم ، همه آنها را بازی کردم. شاید به همان اندازه ممکن نباشد ، اما من عادت داشتم که هر چند ماه یک بار عقب بیفتم ، که تحت فشار به خواست بازی دوباره هاله دوباره یا ندای وظیفه بود. در آنجا پیشرفت خود را پیدا کرده ام ، که به موقع منجمد شده است.

در دوران نبرد گذرگاه ، خودم را فکر می کنم که "چرا زحمت می کشید؟" بیشتر از نه. نبردهای گذرگاه به گونه ای طراحی شده است که مردم را از بالا رفتن از یک تپه بالا بکشد ، نه شش صخره تا شش تپه ، و تعداد کمی امتیاز برای گردشگر گهگاه وجود ندارد. با داشتن بهترین جوایز متعلق به رده های بالای نبرد گذرگاه ، گرفتن مسافرت از طریق چندگان در اصل بی فایده است. من نتیجه بازی را متوقف کردم – این همان چیزی است که ناشران از نظر تئوری می خواهند. مشکل این است که آنها فقط می خواهند که اگر من بازی خود را بازی می کنم و از نظر آماری من این نیستم.

بانجی برنده است ، حداقل تا آنجا که مربوط به قرعه کشی شخصی من است. من اکنون بیش از دو سال سرنوشت 2 را بازی کرده ام. این نقطه "بازی برای همیشه" گرفته شده است.

اگرچه مملو از خطر است. این هفته ، من برخی از زمان را به بازی Bloodborne ، سپس به Sekiro یک بار دیگر امتحان کردم. و اکنون … من نمی دانم که آیا به سرنوشت 2 بازخواهم گشت. پس از یک هفته ، طلسم شکسته می شود.

مطمئناً من می توانم جبران کنم ، می توانم هفته آینده دو برابر سخت تر کار کنم تا بتوانم زمینی را که گم کرده ام تشکیل دهم. شاید من فقط نتوانستم ، [شایدمنازرویایرسیدنبهسطح100giveدستبردارمواگرمیخواهمآنراتسلیمکنم،پسچرازحمت50یا60یاحتی70رامیگیرم؟

هیچ نکته واقعی برای آن وجود ندارد. بدتر ، احساس می کند که کار می کند . این شاید بزرگترین مشکل من با نبرد پاس ها باشد. با هدف قرار دادن هدف من برای هدف قرار دادن ، دیگر احساس نمی کنم که برای سرگرمی بازی هر کدام از این بازی ها را انجام دهم. به همین دلیل من از بین رفتن و خارج کردن آنها متوقف شده ام ، چرا من متوقف شده ام از یک دسته از بازی های چند نفره مختلف. "من امیدوارم که من در این سه ماه به اهدافم شوم." و محاسبه می کنم که چقدر باید برای رسیدن به آنها بازی کنم.

من اذیتم کرده ام که این مورد است ، زیرا به طور عینی هیچ چیز تغییر نکرده است. یکی از موارد بزرگ این است که ترجیح می دهم که نبرد Pass ها را برای غارت جعبه ها انجام دهم. من واقعاً ، واقعاً . آنها بیشتر از ماشینهای حافظه مانند مسیرهای پاداش مناسب احساس می کنند. اگر کسی را می بینید که در سالهای سرنوشت 2 یا Fortnite و یا چه چیزی را در حال ورزش کردن ، پوست های زره ​​پوش فصلی را ورزش می کند ، می دانید که آن شخص برای بدست آوردن آن زیادی بازی کرده است. [19659002] و سلام ، آنها فقط لوازم آرایشی هستند. چه کسی اهمیت می دهد؟

معلوم می شود که من اهمیتی نمی دهم. این ریزه کاری رمزگذاری شده است و ترس همیشگی من را از دست نداد. در نتیجه ، احساس می کنم نسبت به بازی هایی که در زیر این Battle Passes قرار دارد ، بدبین شدم ، تصمیم گرفتم که تنها حرکت برنده بازی نباشد- به خصوص که این بازی ها وارد چرخه های دوم ، سوم ، حتی چهارم پاداش خود می شوند.

همانطور که گفتم ، نمی توانم تصور کنم که تنها هستم. مطمئناً ، افرادی و توسعه دهندگان هستند که این سیستم برای آنها کار می کند. Fortnite درآمد کسب می کند.

من احساس می کنم خیلی ها باید از تردمیل بیفتند و بعد تصمیم بگیرند هرگز دست نکشند – حداقل تا زمانی که گسترش ، دنباله یا یک اتفاق جالب توجه دیگر وجود نداشته باشد. نه فقط تغییر فصل ، بلکه یک نکته جدید برای ورود به سیستم. مشکل این است که ناشران امروز نیز به طور جدی آنهایی را نقض می کنند. آیا سرنوشت 3 Destiny 3 ، یک وقفه تمیز از سرنوشت 2 وجود خواهد داشت که تمام محتوا را به صفر تنظیم می کند؟ شک و تردید در کوتاه مدت ، حداقل اگر بنگی در مورد آن هوشمند نیست. پس این کجا می تواند کسانی را که پشت سر گذاشتند رها کند؟

شاید این نبرد نبرد بلکه کل مدل بازی ها به عنوان خدمات باشد. سد ورود به حدی زیاد می شود ، مردم را از تلاش برای امتحان کردن باز می دارد. مسیر Exile یک عمل جالبی RPG است ، اما برای رسیدن به آن صدها ساعت طول می کشد. Final Fantasy XIV MMO باور نکردنی است ، اما شما باید قبل از اینکه بهتر شوید در کل بازی پایه بازی کنید. و Breakpoint Ghost Recon بخشی از آن را ترک کرد زیرا Wildlands Ghost Recon قبلاً وجود داشت. این مشکلات محدود به چند نفره سنتی PvP و Battle Passes نیستند. آنها آمده اند که یک دوره کامل بازی ها را نمایندگی کنند.

گذرگاه های نبرد یک نقطه عطف آشکار در رفتار من است. قبلاً ، من همه چیز را در بوفه نمونه برداری کردم. اکنون یک وعده غذایی سفارش می دهم – و حتی آن ، معمولاً نیمه کاره را رها می کنم.

به طور معمول ، احساس می شود که ناشران در یک زیر مجموعه خاص از طرفداران سخت گیر به محرومیت همه افراد متمرکز شده اند. و بله ، خوب است که از این افراد پذیرایی کنید. آنها کسانی هستند که شما را به ضخامت و نازک می چسباند ، و من اواخر سال 2018 نیز آن شخص بودم ، بازی خود را در سرنوشت 2 از طریق اوقات ناب در اطراف Warmind ادامه دادم. گسترش.

این که این روزها طرفدار اتفاقی در هر بازی هستید ، سخت تر است که کسی باشید که سرنوشت را با یک مجموعه از دوستان بازی می کند و ندای وظیفه را با دیگری بازی می کند. ، و چه کسی استراحت می کند تا برای بازی در Disco Elysium یا Outer Wilds برای چند هفته بازی کند. من ممکن است یک بازی بیشتر از آنچه در غیر این صورت انجام می دادم بازی کنم ، اما من هر چیز دیگری را کمتر بازی می کنم و دشوار است که باور کنید این برای صنعت خوب است.

خط پایین

چیست راه حل؟ آیا راه حلی وجود دارد؟ آیا ما حتی نیاز به راه حل داریم؟ من نمی دانم. دوران ریزگرد و نقشه بسته مملو از مشکلات و همچنین دوران غارت جعبه بود. Battle Passes به روش های بی شماری بهتر است ، درآمد پایدار را برای استودیوها فراهم می کند و یک جریان از محتوای جدید (رایگان) را برای بازیکنان پشتیبانی می کند. من روزهای خرید نقشه های جدید را از دست نمی دهم و دیگر هرگز آنها را بازی نمی کنم زیرا پایگاه خیلی تکه تکه شده بود.

من نمی دانم که اگر Battle Passes آسیب های طولانی مدت را وارد می کند. جعبه های غارت هنگامی که برای اولین بار به Overwatch رسیدند ، تازه و تازه به نظر می رسید ، و دو سال بعد طوفانی بود. من فکر نمی کنم Battle Passes خیلی سریع از لطف خود خارج شود ، اما هرچه بیشتر بازی ها را قبول می کنم احساس می کنم همه با یک نقطه شکست مواجه خواهند شد. شاید برخی از شما قبلاً این کار را داشته باشید.

من حدس می زنم سوال اینجاست که بعد از این ، چه می شود؟

توجه: وقتی بعد از کلیک کردن روی لینک ها در مقالات ما ، چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر [پیوندهایوابستهوابسته ما را بخوانید.

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image