علمی و فناوری

نحوه ایجاد جداول در Microsoft Word

ایجاد جداول در مایکروسافت ورد آنقدر آزار دهنده بود که بیشتر مردم فقط آن را در اکسل انجام دادند ، سپس آن را به Word وارد کردند. ارزش این را دارد که ابزار جدول جدول 2013 را امتحان کنید ، زیرا این روند ساده تر است ، و گزینه های گرافیکی جدیدی نیز وجود دارد.

هفت راه برای ایجاد جداول

اکنون مایکروسافت پنج روش مختلف برای ایجاد جداول فراهم می کند: Graphic Grid ، Insert Table ، Draw Table ، درج جدول صفحه گسترده یا موجود Excel Spreadsheet و جداول سریع ، به علاوه گزینه ای برای تبدیل موجود. متن را در یک جدول. برای شروع ، یک صفحه Word خالی را از صفحه اصلی / جدید باز کنید. مکان نما خود را در سندی که می خواهید جدول درج کرده باشد قرار دهید.

Graphic Grid / Table را از نمودار انتخاب کنید

در زیر تب وارد کنید ، روی دکمه Table کلیک کنید. کادر گفتگوی Insert Table باز خواهد شد و یک الگوی شبکه اصلی و همچنین گزینه های سنتی منو را در زیر آن نشان می دهد. مکان نما خود را روی سلول اول در شبکه قرار دهید و آنرا به پایین و پایین بکشید تا زمانی که برجسته شوید (برای مثال) چهار ستون و پنج ردیف ، سپس یکبار کلیک کنید.

توجه کنید که پس از ایجاد جدول ، گزینه جدیدی به نام Table ابزارها در نوار روبان با دو زبانه جدید ظاهر می شود: Design and Layout. برای جزئیات بیشتر در مورد این گزینه ها به بخش چیدمان و طراحی زیر مراجعه کنید.

 f1 insert جدول شبکه

یک جدول جدید با استفاده از شبکه گرافیکی ایجاد کنید.

Insert Table

همچنین بخوانید:  جشنواره ویژه فروش اقساطی گوشی‌های سامسونگ در آترامارت

روی کلیک کنید [درج>جداول>درججدول از منوی کشویی. در کادر گفتگوی درج جدول ، تعداد ستون ها و ردیف های مورد نظر خود را در این جدول وارد کنید (چهار ستون و پنج ردیف). در پنل رفتار خودکار ، Auto را انتخاب کنید ، یا برای انتخاب اندازه خاص ، روی فلش پایین کلیک کنید. همچنین می توانید AutoFit to Contents را انتخاب کنید (ستون های باریکی ایجاد می کند که با افزودن داده ها گسترش می یابد) یا AutoFit به Window (جدول را متناسب با اندازه سند گسترش می دهد). اگر می خواهید سایزهایی که اکنون وارد می کنید ، به صورت پیش فرض جدول های بعدی خود ، کادر را یادآوری کنید.

 f2 insert Table Table insert insert

Table جدید را با استفاده از Insert Table بسازید.

جدول رسم

روی کلیک کنید [درج>جداول>جدولترسیم. مکان نما به مدادی تبدیل می شود ، که برای کشیدن یک جعبه ، آنرا به پایین و پایین می کشید. نگران ابعاد دقیق نباشید ، شما می توانید آن را هر زمان تغییر دهید.

پس از ایجاد جعبه ، مکان نما را درون جعبه قرار دهید و خطوط را برای ستون ها و ردیف ها یک و یک بار بکشید. نگران خطوط کج و نگران نباشید. — Word هنگام ترسیم آنها را صاف می کند.

برای افزودن یا حذف ستون ها و / یا سطرها بعداً ، بر روی هر جایی از جدول کلیک کنید ، سپس برگه طراحی را در زیر Table Tools انتخاب کنید. برای افزودن یا ادامه ترسیم خطوط با نشانگر مداد ، روی دکمه Table Table کلیک کنید ، یا روی دکمه پاک کن کلیک کنید تا خطوط با مکان نما پاک کن حذف شود. برای حذف یک خط ، فقط خط را با مکان نما پاک کن لمس کنید ، و خط از بین رفت.

 f3 جدول در جدول جدول درج

یک جدول جدید با استفاده از Draw Table ایجاد کنید.

Excel Spreadsheet (ایجاد In Word) [19659020] روی درج> جداول> صفحه گسترده اکسل کلیک کنید. صفحه گسترده اکسل در محل مکان نما شما درج می کند. می توانید از Excel و فهرست های منو و دستورات آن استفاده کنید ، اما پس از وارد کردن داده های خود ، آن را به گرافیکی غیر قابل ویرایش تبدیل می کنید.

اگر می خواهید صفحه گسترده را اضافه ، حذف یا تغییر دهید ، بر روی هر مکانی که در داخل صفحه کاربرگ است کلیک راست کنید. ، Object Sheet را از منوی کشویی انتخاب کنید ، سپس را ویرایش کنید . صفحه گسترده برای ویرایش دوباره ظاهر می شود. توجه کنید که منوی بالا برای ویرایش به منوی اکسل تغییر یافته است.

همچنین از منوی کشویی کاربرگ شی می توانید روی Open کلیک کنید تا صفحه گسترده در اکسل باز شود ، بنابراین می توانید در آن برنامه دستکاری کنید. یا برای دیدن یک کادر گفتگوی ویندوز که گزینه های تبدیل فایل را لیست می کند ، Convert را کلیک کنید.

 f4 insert جدول excel spreadsheet

یک جدول جدید با استفاده از صفحه گسترده اکسل ایجاد کنید.

Excel Spreadsheet (کپی و چسباندن) برگه موجود)

در قدیم ، صفحات گسترده اکسل باید به Word وارد می شدند. اکنون می توانید فقط کپی و چسباندن کنید. اکسل را باز کنید ، صفحه گسترده را برجسته کنید و آن را کپی کنید. سپس Word را باز کنید ، مکان نما را در مکان مورد نظر قرار دهید و Paste> Keep Source Formatting را انتخاب کنید.

سایر گزینه های موجود در فهرست گفتگوی Paste عبارت Merge Formatting است ، که قالب متن را برای مطابقت با پرونده تغییر می دهد. شما صفحه گسترده را در آن قرار داده اید ، و فقط متن را نگه دارید ، که متن را بدون شبکه اکسل چسبانده است ، به این معنی که مجبور خواهید بود ستون های خود را با برگه ها مجددا تنظیم کنید. [Excel]

جداول سریع

جداول سریع الگوهای جدول Word هستند. علاوه بر نه الگوی ارائه شده ، می توانید طرح های خود را بسازید و آنها را در گالری جداول سریع ذخیره کنید تا بعداً استفاده کنید. درج> جداول> جداول سریع را کلیک کنید. از منوی Quick Tables یک الگوی جدول را انتخاب کرده و سپس متناسب با پروژه خود آن را اصلاح کنید.

 f6 جداول سریع جدول را وارد کنید

یک جدول جدید با استفاده از جداول سریع ایجاد کنید.

تبدیل متن به جدول

ابزار جدول نیز می تواند لیست های بسیار ساده ای را برای شخصی سازی و حتی بعدا سازماندهی مجدد ایجاد کند. به عنوان مثال ، ما یک لیست مخاطب کلاسیک را به یک جدول تبدیل خواهیم کرد ، با استفاده از لیستی از اسامی – اول ، میانه ، آخر – به علاوه شهر ، ایالت ، منطقه و حرفه هر فرد در لیست.

، مردم برای جدا کردن فیلدها از زبانه ها استفاده کرده اند ، یک برگه یا دو برای اضافه کردن رشته های طولانی تر داده اضافه کرده اند. اما اگر این کار را انجام دهید ، وقتی جدول را به متن تبدیل می کنید ، کلیه داده ها را نادرست می کند.

با ویژگی تبدیل متن به جدول ، می توانید قسمت ها (نام ، شهر ، ایالت و غیره) را با پاراگراف ها ، زبانه ها جدا کنید. ، کاما یا ویژگی های جداکننده دیگر ، اما فقط بین هر قسمت از یک جداکننده استفاده کنید.

 f8 کاما از هم جدا شده چراغ روشنایی

بلوک موجود متن را به یک جدول تبدیل کنید.

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image