رویداد تبلیغات در جستوجوی کافهبازار ۴ شهریور ۱۳۹۸ با حضور توسعهدهندگان و مدیران کسبوکارهای اینترنتی و مدیران بازاریابی برگزار شد.
سلب مسئولیت: تحریریهی زومیت در تهیه این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
در ابتدای این رویداد، امین امیرشریفی، مدیرعامل کافهبازار، در گزارشی به برنامههای این شرکت در بخش تبلیغات و موفقیتهای آن اشاره کرد. وی از تپسل بهعنوان آژانس انحصاری تبلیغات سرچ ادز کافهبازار یاد کرد. مدیرعامل کافهبازار گفت:
شبکه تبلیغاتی تپسل بهعنوان آژانس انحصاری تبلیغات در جستوجوی بازار با این مجموعه همکاری میکند و تبلیغکنندگان میتوانند ازطریق تپسل بهراحتی تبلیغات جستوجوی بازار را انجام بدهند.
درادامه سبحان فروغی، مدیرعامل تپسل گفت:
بهجرئت میتوان گفت هیچ شبکهی تبلیغاتیای در ایران بهاندازهی تپسل در رسانههای دیجیتال حضور ندارد و تپسل متناسب با هر رسانهی آنلاین میتواند به کاربر تبلیغ مناسب وی را نمایش دهد. به این رویکرد، بازاریابی Omni-channel میگویند که دسترسی به مخاطب در انواع مختلف رسانه و بهصورت یکپارچه انجام میشود.
درحالحاضر، تپسل بزرگترین پلتفرم تبلیغات درون اپلیکیشن ایران است و تبلیغات موبایلی را پوشش میدهد. مدیا ادز، دیگر پلتفرم این مجموعه، تبلیغات در وبسایتها را بهعهده دارد و تگرو پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکههای اجتماعی است و حالا سرچ ادز کافهبازار نیز به این شبکهی تبلیغاتی اضافه شده است که تبلیغات جستوجو در استور است. در این شرایط است که تپسل ادعای همهجانبهبودن میکند و امکان دسترسی به مخاطب در سرتاسر فضای آنلاین را فراهم کرده است.
یقینا همکاری این دو غول حوزهی آنلاین کمک شایانی به پیشرفت صنعت تبلیغات و مارکتینگ در ایران خواهد کرد و فرصتهای بسیاری برای کسبوکارهای بزرگ و کوچک فراهم میکند.
کالج تپسل؛ مرجع آموزش استفاده از سرچ ادز
در آموزش تبلیغات سرچ ادز یا تبلیغات در جستجوی کافهبازار، کالج تپسل تبلیغات سرچ ادز و شیوهی اجرای این نوع تبلیغات در کافهبازار را بهصورت کامل توضیح میدهد. مطالعهی این سرفصل آموزشی به توسعهدهندگان ایرانی کمک میکند اپلیکیشن خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند.