علمی و فناوری

بررسی کننده کنترل کننده های کنترل کننده دریچه: این کنترل کننده های انقلابی VR نیاز به صبر دارند تا از توان بالقوه برخوردار شوند

ماه گذشته ما برخی از برداشت های اولیه از جدید جدید Index the reality reality reality را منتشر کردیم. من اکنون حدود یک ماه آن را در منزل خود استفاده می کنم و اولین واحدها به مصرف کنندگان منتهی می شوند، که این بدان معنی است که زمان برای بررسی مناسب است. [1965،9002] کمی کمی عجیب است، با بررسی فهرست . رویکرد دست راست دروازه به سخت افزار آن، ذهنیت رهبر و توسعه دهندگان به دنبال آن است، به این معنی است که ابتدا چندین گام Index به اهداف برجسته تر از آنچه من دوست داشتم، بیشتر است. سخت افزار عالی است. پشتیبانی نرم افزاری تا کنون؟ کمتر از آن

اثر ضربه ای است که در انتشار، هدست به نظر می رسد یک سرمایه گذاری عالی است، گامی افزایشی اما قابل توجهی برای کسانی که می خواهند بهترین پول نقد را خریداری کنند. کنترلرهای "Knuckles" که به اصطلاح "Knuckles" نامیده می شوند، هرچند که قرعه کشی می کنند، و در واقع چندین بازی از آنها پشتیبانی می کند. آنها ممکن است در نهایت به تجهیزات جانبی نیاز داشته باشند، اما شما باید ایمان بیاورید که توسعه دهندگان این کار را انجام می دهند.

این بررسی طولانی است و کنترل کننده های فهرست نیز می توانند با هدست های HTC Vive مورد استفاده قرار بگیرند، بنابراین من ' آن را در دو قسمت تقسیم کنید. برای خواندن نظرات من در کنترل کننده ها، یا برای خواندن در مورد خود هدست فهرست Valve را بخوانید.

hands-on hands-on

در اینجا چیزی است که: Index HMD عالی است اما احتمالا توسط یک هدست جدیدتر و بهتر در بیش از یک یا دو سال دیگر جایگزین خواهد شد. کنترل کننده های صفحه یک ابزار جانبی، پیش فرض و لوازم جانبی ضد اثبات است که اگر موفق باشد می تواند نحوه ارتباط برقرار کردن با VR را تغییر دهد.

"اگر موفقیت آمیز"، یک پیش فرض عظیم باشد، هر چند، و موانع

 شاخص شیر - کنترل IDG / Hayden Dingman

اولین مانع شخصی است. تنظیم به کنترل کننده های صفحه طول می کشد زمان . طول می کشد صبر . و من فکر می کنم این حتی بیشتر به افرادی که از یک هدست VR استفاده می کنند استفاده می کنند و به وضعیت موجود عادت کرده اند. Wive Vive و کنترل کننده های Oculus Touch اساسا به همان شیوه عمل می کنند: شما بر روی آنها نگه دارید. قرار دادن دکمه متفاوت است، و Oculus لمس بهتر از شکل و عملکرد دست کاربر نسبت به سیلندرهای خام Vive تقلید می کند. اما در هر دو مورد، شما همیشه در معرض یک شی هستید.

کنترل کننده های صفحه متفاوت هستند. آنها به معنای فعال کردن «برداشتن» و «برداشتن» اشیاء دیجیتال هستند، همانطور که در زندگی واقعی می توانید. دستان خود را از طریق از طریق کنترل قرار دهید و سپس تسمه ها را در پشت دستان خود قرار دهید تا آنها را در جای خود قرار دهید. بنابراین موقعیت بیکار برای شاخص "نگه داشتن یک ابزار" نیست، بلکه کف دست باز است، دست خالی است

حتی یک ماه، من خودم در تلاش برای بارها. در اینجا یک آزمایش انجام می شود: یک انگشت را از یک طرف بگیرید و آن را به کف دست دیگر ببرید. توجه کنید که چگونه دست شما می خواهد به داخل فرو بپاشد، همانطور که برای گرفتن هر چیزی که در آن فشار می آید؟

با اندیشه آگاه من می توانم خود را مجبور به نگه داشتن دست های خود را باز، اما من تمایل به نگه داشتن بر روی کنترل کننده شاخص، و من تلاش کرد که سرم را در اطراف "قطره" قرار بدهم. "صبر کنید، من قصد دارم فقط دستم را باز کنم و اجازه دهم این شی که وزن و ماده در دنیای واقعی را از دست می دهد؟" بر روی کاغذ، به نظر می رسد که این باید بصری تر باشد، حذف یک لبه انتزاع و انجام با شما دست آنچه شما قبلا با یک دکمه انجام دادید اما در عمل من می توانم مخالفت کنم درست است. من هنوز خودم را با نگرانی های خود درمورد نیمه منظم می بینم.

ردیابی انگشتان موفق تر است، هرچند با تأثیر کمتر روی نحوه تعامل با دنیای مجازی. کنترل کننده های صفحه با سنسور بارگذاری می شوند، به آنها اجازه می دهد تا انگشت های شخصی را ردیابی کنند و این حرکات را به صورت دیجیتال پخش کنند. و بله، اولین چیزی که هر کس سعی می کند این است که انگشت میانی را به دشمنان بفرستد. این کار می کند.

 آزمایشگاه های دستی دیافراگم - شاخص سوپاپ IDG / هایدن دینمن

یا این ژست دوستانه تر

آیا واقعا مهم است؟ شاید برای برنامه های اجتماعی Oculus Touch و دکمه های خازنی آن برای برخی از حرکات پایه، مانند انگشت شست و یا انگشت اجازه می دهد. اما با کنترل کننده های فهرست، هر چیزی که می توانید با دستان خود در زندگی واقعی انجام دهید (کوتاه کردن انگشتانتان یا پیوستن به آنها) احتمالا در VR انجام می شود. [49459006] آزمایشگاه دستیابی دیافراگم یک آموزش سرگرم کننده است که به شما کمکی از توانایی های کنترلر Index در روش خلاقانه می دهد.

به این معنا که بیشتر تعاملات شیئی هنگامی که شما از بین می روند Oculus Touch را پوشش می دهد از کار افتاد. لمسی به شما اجازه می دهد تا یک دست باز، انگشت اشاره انگشت یا مشت را شبیه سازی کنید. این … تقریبا چیزی که شما نیاز دارید را پوشش می دهد. هنگامی که نوآوری شمارش به 3 خسته می شود، شما نوعی از درک انگشتان ردیابی تاثیر زیادی بر چگونگی تعامل با محیط های دیجیتال نخواهید داشت، قطعا در همان سطح قابلیت لغزش / درک دست اندرکاران Index نیست. آن را مانند یک ترفند شگفت انگیز احساس می کنید، و یکی از آن ها به سرعت متوجه شدم که در بعضی اوقات به معنای کار کردن است. دستم مثل دست ها عمل کرد! اما من فکر نمی کنم این یک نقطه فروش باشد، مگر اینکه توسعه دهندگان خلاق باشند.

سقوط در خط (یا نه)

که ما را به مانع دوم منتهی می کند، پیشینه اصلی کنترل کننده ها: هیچ چیز برای [19459006 با آنها است.

خوب، "هیچ چیز" قطعا کمی سخت است. با این حال، شیر دقیقا یک رویکرد دست (خنک) را به سخت افزار خود می برد. این باعث نمی شود که برنامهنویسان بتوانند پشتیبانی Index Controller را اضافه کنند. جهنم، تا آنجا که من می دانم Valve حتی انگیزه توسعه دهندگان برای اضافه کردن پشتیبانی نیست، این است که توسعه Oculus ممکن است توسعه است. مونته Valve به طور موثر "اگر ما آن را ساختیم، آنها می آیند"

 Valve Index Valve

که برای سخت افزارهایی مانند هدست Index کار می کند، جایی که بازی ها از FOV گسترده تر و وضوح بالاتر بدون هیچ توسعه دهنده حمایت کردن. اما کنترل کننده ها

پشتیبانی کامل است. در روز پنج شنبه ما شاخص کل Valve Index "لیست راه اندازی" را به دست آوردیم. همه بازدیدها وجود دارد، ضرب و شتم صابر و آریزونا سانچن و تعطیلات شبیه ساز و Superhot VR . با وجود این، آزمایشگاه دست ها ، در روز انتشار، هیچ نشانه ای وجود ندارد که می توانید به آن اشاره کنید و بگوید: "به همین دلیل شما به کنترل کننده های Index نیاز دارید." مطمئنا، بسیاری از تجربه های مورد علاقه VR افراد در اینجا هستند ، اما اضافه کردن پشتیبانی از شاخص کنترل کننده به Arizona Sunshine یا Superhot VR اساسا این بازی ها را تغییر نمی دهد. این فقط بدان معنی است که راه های مختلفی برای گرفتن اسلحه وجود دارد.

حتی با بازی هایی که ظاهرا از کنترل کننده های صفحه پشتیبانی می کنند، من پیاده سازی های مختلفی را دیده ام. به عنوان مثال، Superhot VR ردیابی انگشت کامل را انجام می دهد. شما می توانید علائم صلح دو V را برای هر دشمن در آن بازی نگه دارید اگر دوست دارید. همانند تعطیلات شبیه ساز ، هرچند صلح آمیز تر است.

اما سگهای گرم، سوار بر اسبها و نارنجک دست به شما دست نمی دهد. این فقط پشتیبانی از گرفتن اشیاء را اضافه کرد. و قلم شستشوی نیز در فهرست قرار دارد، اما به نظر می رسد که بیشتر از قلم های آنالوگ جدید و دکمه های توزیع مجدد کنترل کننده های Index استفاده می کند؛ پیشرفت هایی بیش از Wive های Vive برای اطمینان، بین پالت ابزار و خطاهای خنثی کردن. هرچند هیچ ردی انگشتی وجود ندارد و شما چیزی را برداشتن یا رها نمی کنید. به نظر می رسد گوگل اساسا آنچه را که شما می توانید با کنترلکنندگان Oculus Touch انجام دهید، کپی کرده است، و هیچ چیز خاصی برای صحبت کردن در مورد Index وجود ندارد.

در مورد Beat Sabre ، من حتی نمی توانم به شما بگویم که آن چه را می سازد "Index Compatible." آن را بر روی Index اجرا می کند همانطور که در wands Vive اجرا می شود، دستان شما به طور دائم به یک جفت چراغ ها وصل شده اند. به نظر می رسد هیچ چیز تغییر نکرده است.

 controller index controller 2 valve

در نتیجه، کنترل کننده های فهرست احساس پتانسیل بی رویه دارند. در حال حاضر ما عمدتا دیدن ادغام تصادفی با بازی های قدیمی شما احتمالا در حال حاضر بازی (اگر شما حداقل علاقه مندان VR). جهنم، همانطور که من این را نوشتم، حتی یک راه برای مرتب سازی بر اساس سازگاری Index Controller در Steam وجود ندارد. شما می توانید تنها با "کنترل های ردیابی حرکتی"، که شامل Wive وویو و Oculus لمسی است محدود کنید.

شاید برخی آزمایش های شسته و رفته در خط وجود داشته باشد، اما VR چنین بازار طاقچه برای توسعه دهندگان سخت است برای محدود کردن بازی های خود را به زیر مجموعه یک زیر مجموعه. آنها معمولا به پایینترین علامت مشترک خود می اندیشند و با استفاده از Valve به سمت جلو حرکت می کنند و صندوق های ثالث را برای ایجاد محتوای خاص فهرست می کنند، دشوار است بدانیم که آیا ما چیزی را که واقعا از مزایای استفاده می کنیم را می بینیم – حداقل تا زمانی که Oculus دارای قابلیت موازی است.

بنابراین این نهایی است که کمی ناامید کننده است. کنترل کننده های صفحه باید بخش هیجان انگیز از بسته بزرگتر فهرست باشد، اما تا کنون انتخاب نرم افزار بسیار مورد نیاز است، به ویژه هنگامی که به سازندگان فعلی VR می پیوندند تا یک محیط جانبی جدید را اضافه کنند. اگر شما به VR جدید هستید؟ شما یک بازی انفجاری دارید Beat Sabre، Arizona Sunshine، Simulator تعطیلات، و غیره برای اولین بار – با ردیابی انگشت! اما من قبلا این بازی ها را بازی کرده ام، برخی دیگر بیش از دیگران، و اضافه کردن پشتیبانی از صفحه، آنها را به اندازه کافی تغییر نداده اند تا من را برای بیش از نسخه های سریع بازنویسی کند.

خط پایین

من قطعا کنجکاو چه اتفاقی می افتد در آینده، به عنوان تکنولوژی جامد است، بنابراین، نمره. اما اگر شما از من پرسید که آیا شما باید Controllers Index را در حال حاضر خریداری کنید؟ در ماه ژوئن سال 2019؟ من تلاش می کنم به شما یک دلیل خوب، به ویژه اگر آن را به جای جایگزینی سخت افزار موجود است. پیچ های Vive چیزی جز خاصی نیستند، اما شما از لحاظ چسباندن با آنها برای لحظه ای صرفه جویی نمی کنید و صرفه جویی در هزینه 279 دلار است.

حتی اگر دچار Vive هستید، دلیلی برای خرید Valve 2.0 Station وجود دارد. من احساس می کنم که من در طول این موضوع را پوشش دادم، همراه با نقایص یک سیستم وابسته، در دستیار اولیه ما ، بنابراین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بگیرید، بررسی کنید. ایستگاه فانوس اصلی Valve برای اکثر تنظیمات خانه در مقیاس بیش از اندازه کافی است.

کدام یک از هدست ها را ترک می کند. من توصیه می کنم خواندن بررسی کامل ما ، اما در کوتاه مدت: در حال حاضر این بخش جذاب ترین بسته است، ارتقاء فوری به هر سخت افزار اولیه و حتی بهبود قابل توجه در Vive Pro. البته، Vive Cosmos HTC در حال حاضر در افق است – به دلیل سوئیچ به صفحه نمایش ال سی دی RGB، اضافه کردن چشم و ردیابی ایستگاه های پایه گودال قبل از پایان سال – سلول Valve می تواند کوتاه مدت، ارائه HTC برخی از FOV پیشرفت به خوبی.

ما خواهیم دید. صرفنظر از این، واضح است که تولید کننده علاقمند به VR یک بیتی نداشته است، چرا که 2019 در حال حاضر از سالهای نخستین مدل مصرفی که در سال 2016 منتشر شد، 2019 است. کشیدن صندلی و تماشای مسابقه تسلیحات. [19659043]

Source link

همچنین بخوانید:  کمپانی G.Skill از حافظه‌های رم جدید سازگار با پردازنده‌های رایزن ۳۰۰۰ رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image