علمی و فناوری

بررسی دنده 5: جنگ تغییر کرده است

دنده 5 با یک ضبط "قبلاً در …" شروع می شود ، و این زمانی بود که فهمیدم که مطلقاً چیزی در مورد Gears of War 4 به خاطر ندارم. من آن را بازی کردم من آن را مرور کردم . با قضاوت براساس نقدی که در آن زمان نوشتم ، مبهم از آن لذت بردم.

اما من آن را به یاد نمی آورم.

اگر هیچ چیز دیگری نیست ، فکر می کنم دنده 5 از آن سرنوشت فرار خواهد کرد. در حالی که Gears of War هنوز هم مثل یک سریال برای هویت بازیگری احساس می کند ، شخصی که می توانست (و شاید هم باید) با دوران Xbox 360 درگذشت ، حداقل Gears 5 حداقل. تلاش صادقانه ای برای یافتن راهی برای پیشبرد دارد. گهگاه مطمئناً تلو تلو خورد ، اما بذر تجدید آینده در اینجا است.

یک آغاز جدید جدید

اولین بذر؟ پس از یک معرفی مختصر ، [Gears 5] [Gears5 حاشیه شخصیت تند به عنوان ketchup JD Fenix ​​به نفع Gears of War 4 Kait. او هنوز مارکوس فننیکس نیست ، اما در تلاش نیست که باشد- و شاید به همین دلیل است که کار می کند. جی دی همیشه قرار بود تقریباً یک دهه با پدرش چهره این سریال مقایسه نشود. مطمئناً ، کمکی به این نمی کند که جی دی دارای شخصیتی یک مانکن باشد ، اما اگر صادق باشیم ، او قبل از باز کردن دهانش محکوم به محکومیت بود.

 دنده 5 IDG / هایدن دینگمن

کیت نمی کند. در سایه مارکوس زندگی می کنید. حداقل به اندازه حداقل او ظاهراً در Gears 4 دزدکی بود ، اما داستان به هر حال در اطراف او چرخید. او چشم اندازهای مرموز داشت. او به نوعی به Swarm — و شاید ملخ ها نیز وصل شد. جهنم ، او مادر خود را کشت تا جلوی تشکیل یک ملکه Swarm جدید را بگیرد. او جالب بود. کیت نیازی به توجیه گرفتن جای مارکوس ندارد ، چه رسد به JD. او دفعه گذشته استدلال خوبی انجام داده است.

بنابراین دنده 5 به JD یک ارسال پنج فصل می دهد و سپس تقریباً او را از داستان می نویسد. برای او گریه نکن ، ایفرا جدید.

همچنین بخوانید:  چرا عرضه‌های عمومی سهام اخیر شرکت‌ها با شکست همراه بودند؟

به هر حال هیچ وقت اشک نمی ریزد. تهدید Swarm فرا می رسد. مسئله ای که اکنون یک مسئله منزوی بود اکنون با شهرکهای COG درگیر است و یادآور جنگ همه جانبه ده ها سال قبل است. و با افزایش تهدید ، ارتباط کیت با Swarm نیز برقرار می شود. او و دل (a.k.a. دیگر شخصیت برجسته کاریزماتیک از Gears of War 4 ) مجبور شده اند امنیت نسبی نیو افرایا را رها کنند تا تلاش کنند تا بفهمند دیدگاه وی چیست. آیا کیت تهدید است؟ یک سلاح؟ و چه ارتباطی او با ملکه مرده ملخ موراه وجود دارد؟

پاسخ ها بسیار قابل پیش بینی است ، اما سفر به پیدا کردن آنها کمتر از این- که ما را به تغییر شماره دو می رساند ، واقعیتی است که Gears 5

 Gears 5 IDG / Hayden Dingman

خوب ، نوع. اعمال دوم و سوم (از چهار مورد) هر دو ساختاری توپی و سخنرانی دارند ، اولی در پای کوه برفی کادار ، دوم در بیابان شن و ماسه قرمز واسگار. آنها محلی خیره کننده هستند و با طراوت متفاوت برای Gears . ما مطمئناً در Gears of War 2 از کوه Kadar بازدید کردیم اما این نسخه همه گل های بهاری و همیشه سبز بود. این انتقام جویی یک دریاچه شگفت انگیز ، یخ زده و چماق های یخبندان است که بقایای تسهیلات تحقیقاتی امید جدید و خانه های مختلف آن را می بلعید. این یک بازگشت بزرگ به یکی از بهترین مجموعه های اصلی سه گانه اصلی است.

واسگر برجسته Gears 5 است. پس از ده سال و پنج بازی ، ما هنوز چیزهای کمی گرانبها از جهان Gears در خارج از قلمرو COG دیده ایم. با توجه به آن ، واسگر احساس وحی می کند. هنگامی که یک منطقه تفریحی ساحلی تحت کنترل UIR مانند اتحاد جماهیر شوروی ، خرابه کشتی ها و اسکله های قدیمی که اکنون در اثر طوفان های صاعقه ای همیشگی از بیابانی وسیع بیرون می آیند ، بازمی گردد.

این جذاب ، به ظاهر اشاره ای به حمله واقعی اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان توسط روش جدول زمانی Gears . و واگارگر همچنین خانه بهترین داستان های Gears 5 است ، لحظه هایی که من در اینجا خراب نخواهم شد.

همچنین بخوانید:  بدن شما در طول روز به چند لیوان آب نیاز دارد؟
 Gears 5 IDG / Hayden Dingman

Gears 5 هرچند نیازی به دنیای آزاد نبود.

من به سختی نمی توانم آنها را مقصر بدانم. Gears of War همیشه یک سری Point-A-B بود ، بی وقفه خطی و محکم قدم. این سبک هر چند از مد افتاده است – و یا بدتر ، پیرمرد است. به منظره کنونی نگاه کنید و درک این مسئله دشوار نیست که چرا Gears افق خود را کمی گسترش داد.

اما دنده 5 انتقال را توجیه نمی کند. کوه Kadar و Vasgar واقعاً دنیاهای باز نیستند. آنها برای نمایش به سطح گالری عکسبرداری بعدی ، صفحه نمایش های سطح فانتزی ، مناطق خالی وسیعی هستند که مجبور به گذر از آن می شوید – غالباً دقایقی برای یک بار. هیچ دشمنی در بین زباله ها گشت زنی نمی کند ، و اسرار بسیاری برای کشف آنها وجود ندارد. تقریباً هر نقطه مورد علاقه ، صرفه جویی برای یک یا دو کلکسیونی در هر منطقه ، کاملاً به معنای واقعی کلمه پرچم گذاری شده با یک پرچم بزرگ غول پیکر است تا بگوید "سلام ، دنده های دنده را می شناسید و دوست دارید." دیوارهای دور کمر ، تیراندازی بی حد و حصر ، شاید حتی یک توالی برجک. می دانید ، Gears of War .

برخی از این پرچمداران پرچمدار "ماموریت های جانبی" هستند ، برخوردهای کوچکتر که نمی توانند به عنوان سطح مستقل زنده بمانند – یک یا دو اتاق ، یک دنباله جنگی ، شاید یک مجموعه. . آنها به تنهایی جالب نخواهند بود.

 Gears 5 IDG / Hayden Dingman

مسئله این است که ، آنها از نظر متن نیز خیلی بهتر نیستند. Gears 5 هنوز هم یک سریال نسبتاً خطی از مأموریت های اصلی است ، فقط اکنون این مأموریت های اصلی از کنار یکدیگر کوتاه و در نهایت بی هدف هستند.

پرکننده را از بین ببرید و بازی بهتری خواهید داشت ، زیرا Gears 5 ممکن است گاهاً خلاق باشد- به ویژه هنگامی که با توقف و پاپ مستقیم Gears of War 4 مقایسه شود. یک توالی به یاد ماندنی شما را در مقابل دشمنان در دریاچه یخ زده قرار می دهد. یخ را شلیک کنید و دشمنان خود را در اعماق فرو بریزند و غرق شوند ، البته اگر دقیق نباشید همین خطر را می توان در مقابل شما قرار داد.

همچنین بخوانید:  کفش هوشمند سامسونگ احتمالاً در CES 2019 معرفی می‌شود

نگاهی اجمالی به دنده های قدیمی Gears of War سحر و جادو در این لحظات ، شادی "وای ، من قبلاً هرگز آن را ندیده بودم" که باعث شد این سه گانه اصلی بسیار هیجان انگیز شود. امتیازات بالا در Gears 5 برخی از بالاترین سریال ها هستند.

 Gears 5 IDG / Hayden Dingman

این احساس فقط در ماموریت های داستان اصلی رخ می دهد. خارج از آن ، Gears 5 احساس می کند که یک سری قدیمی است که در تلاش است تا ایده های جدید را در خود جای دهد ، زیرا … خوب ، این دقیقاً همان چیزی است که هست. و در حالی که ممکن است این آزمایش برای Gears 6 و فراتر از آن ، ارزشمند باشد ، Gears 5 را به سمت پایین می کشد. این دیگر سریال های اکشن سخت گذشته نیست ، بلکه به طور کامل به یک جعبه ماسه ای آزاد تبدیل نمی شود.

خط پایین

که گفته است ، بعد از چرخ دنده های جنگ 4 مراقب آنچه ممکن است در دنده 5 رخ دهد . حالا حداقل کنجکاو هستم که چگونه Gears 6 بازی می کند. من می گویم که پیروزی ، مهم نیست چقدر محدود.

علاقه من بیشتر به دلیل Gears 5 ناخن هایی است که Gears of War 4 نداشت. شخصیت اصلی بهتر ، محیط منحصر به فرد تر و چند چین و چروک جدید برای مبارزه با تیرانداز با پوشش مناسب. اگر به همان سطح از کیفیت نمایش داده شده در اینجا انجام شود ، می خواهم بازی کاملاً خطی Gears را انجام دهم. نیازی به آزمایش های بعدی در جهان باز نیست.

به نظر من این احتمال وجود دارد؟ قطعا نه. من انتظار دارم که Gears 6 در مقیاس بزرگتر حتی در این جاده ادامه یابد. من فقط امیدوارم که این روند خود را از دست ندهد.

توجه: هنگامی که پس از کلیک کردن روی لینک ها در مقالات ما ، چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر [پیوندهایوابستهوابسته ما را بخوانید.

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image