علمی و فناوری

آیا پاورپوینت با صدای بلند صحبت می کند و متن را در نمایش اسلاید من خواند؟

آیا پاورپوینت با صدای بلند صحبت می کند و متن را در نمایش اسلاید من خواند؟ بله میشه. با استفاده از فرمان Speak، همچنین به عنوان ویژگی متن به گفتار (TTS) شناخته می شود، پاورپوینت می تواند متن را در نمایش اسلاید خود و در یادداشت های خود را با صدای بلند بخواند.

اما توصیه می شود که نه یک مکث و با ویژگی Speak ادامه دهید این فقط با فرمان Read Aloud موجود است که در Word و Outlook موجود است، اما هنوز در پاورپوینت یا اکسل نیست.

دستور Speak را به Toolbar Quick Access اضافه کنید

1. روی نوار ابزار سفارشی در نوار ابزار دسترسی سریع کلیک کنید.

2. از منوی کشویی، دستورات بیشتر را انتخاب کنید.

3. در صفحه تنظیمات ورد روی صفحه> نوار ابزار دسترسی سریع را را تنظیم کنید، کادر انتخاب ها را از انتخاب کنید و تمام دستورات را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید:  فروش SJRC Z5 RC بدون درز فقط برای $ 86.99 در Banggood

] 4. به پایین به فرمان Speak بروید و آن را انتخاب کنید، سپس بر روی دکمه افزودن در وسط / مرکز صفحه کلیک کنید و روی OK

5 . پاورپوینت فرمان Speak را به انتهای نوار ابزار سریع اضافه می کند و اکنون شما آماده گوش دادن است

 01 افزودن دکمه صحبت به نوار ابزار دسترسی سریع JD Sartain / IDG Worldwide

اضافه کردن دکمه Speak به Quick Access Toolbar

برای شنیدن متن خود

1 روی دکمه Speak کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که بلندگوهای سیستم شما یا دستگاه های صوتی روشن است.

2. بخش هایی از متن را در داخل اسلاید قابل کاربرد برجسته کنید یا یادداشت های زیر اسلاید هدف را برجسته کنید و سپس بر روی دکمه فرمان Speak کلیک کنید.

3. پاورپوینت متن یا یادداشت های برجسته شده در اسلاید انتخاب شده را خوانده است.

همچنین بخوانید:  خودروی مفهومی بی‌ ام‌ و گارمیش کلاسیک بازتولید شد

4. Speak دکمه دستور را برای شروع جلسه خواندن، سپس روی آن کلیک کنید تا دوباره متوقف شود.

NOTE: فرمان Speak نمیتواند بهطور خودکار یک نمایش کامل را بخواند. شما باید متن را در هر جعبه متن بر روی هر اسلایدی که می خواهید بخوانید انتخاب کنید. اگر شما در ارائه خود نیاز به صوتی مستمر دارید، از Insert tab> صوتی (از گروه رسانه ای)> صوتی در رایانه من استفاده کنید. توجه داشته باشید که ابتدا باید فایل صوتی را ضبط کرده و ذخیره کنید تا بتوانید آن را به اسلاید خود اضافه کنید.

 02 برجسته کردن متن خاص کلیک کنید گوش کنید JD Sartain / IDG Worldwide

متن خاص را برجسته کنید، روی [19459004[Speak command، then listen

تغییر تنظیمات صحبت در پنل کنترل

تنظیمات گفتگو در ویندوز، نه در پاورپوینت تعریف می شود.

1. روی شروع> سیستم ویندوز> کنترل پنل

2. انتخاب سهولت دسترسی> تشخیص گفتار> متن به گفتار ، و پنجره گفتمان گفتار بر روی برگه متن به گفتار

3 باز می شود. در زیر انتخاب صدای ، MS David Desktop را برای یک صدای مردانه یا MS Zira Desktop برای یک زن انتخاب کنید.

4. برای گوش دادن به هر صدای کلیک کنید Preview ، سپس انتخاب خود را انتخاب کنید.

5. سرعت صدای را برای تنظیم سرعت گفتار (آهسته، نرمال یا سریع) از خواننده استفاده کنید.

6. برای تعیین یا تنظیم تنظیمات صدا بر روی دکمه Audio Output کلیک کنید.

7. با کلیک بر روی پیشرفته را فشار دهید تا دستگاه دستگاه خروجی را انتخاب کنید یا تغییر دهید.

 03 تغییر در تنظیمات ویندوز کنترل JD Sartain / IDG در سراسر جهان

تغییر تنظیمات گفتاری در پنل کنترل ویندوز

هنگامی که پاورپوینت برای شما صحبت می کند، آماده خواهید بود تا ویژگی های Speak را در Word، Outlook، و Excel ببینید.

برای نظر دادن به این مقاله و سایر مطالب PCWorld، از فیس بوک صفحه یا ما توییتر خوراک.

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image